مدیرکل پست خوزستان خبر داد:

درخواست شناسنامه در ادارات پست خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۱ ق٫ظ
درخواست شناسنامه در ادارات پست خوزستان مدیرکل پست خوزستان گفت: طبقا تفاهم با ثبت احوال استان در توافقی جدید درخواست صدور شناسنامه در ادارات پست سراسر خوزستان صورت می گیرد.

مهران حموله در گفتگو با خبرنگار قلم ماندگاراظهار کرد: در راستای همکاری های گسترده اداره کل پست و ثبت احوال خوزستان و ارائه موفق خدمات نیابتی ثبت احوال توسط پست خدمت دیگری از این اداره کل وارد فهرست خدمات پست استان خوزستان شد.
وی افزود: براساس تفاهم نامه جدید پست و ثبت احوال خوزستان،اداره کل پست استان خوزستان مسئولیت «اخذ درخواست تعویض شناسنامه و صدور المثنی» را از متقاضیان عهده دار شده است.
مدیرکل پست خوزستان تصریح کرد: این خدمت جدید در تمامی ادارات پست شهرستانهای استان ارائه می شود و شناسنامه های درخواستی نیز پس از صدور توسط پست در محل گیرندگان به آنان تحویل خواهد شد.
حموله ادامه داد: درخواست تعویض شناسنامه می تواند به یکی از دلایل رسیدن به ۱۵ سال،مستعمل بودن شناسنامه،صدور احکام قضایی تغییر در شناسنامه و اعمال برخی تغییرات قانونی در شناسنامه و درخواست صدور المثنی به دلیل فقدان شناسنامه،خدشه و جعل و تعویض شناسنامه المثنی باشد.
وی بیان کرد: این خدمات از هفتم اسفندماه در تمامی ادارات پست خوزستان به متقاضیان ارائه می شود.

 انتهای پیام/

آخرين اخبار
پر بحث ترين
شهرداری اهواز
شهردار اهواز
قلم ماندگار
تابناك وب
قلم ماندگار
محل كد آمار