پاسخگویی به مطالبات مردم در سامانه مرکز ارتباطات مردمی تأمین اجتماعی خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۴ ق٫ظ
پاسخگویی به مطالبات مردم در سامانه مرکز ارتباطات مردمی تأمین اجتماعی خوزستان در جلسه ویدئو کنفرانس سیستم رسیدگی به شکایات بصورت الکترونیک بر لزوم پاسخگویی به مطالبات مردم تاکید شد

قلم ماندگار/ خوزستان:

به گزارش قلم ماندگار به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ اسماعیل قنواتی رئیس و کارشناس ارشد بازرسی و رسیدگی به شکایات تأمین اجتماعی استان خوزستان گفت : بمنظور رفع تبعیض و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و با هدف بهبود ارتقای سطح حقوق شهروندی و بهره مندی هر چه بیشتر بیمه شدگان ، مستمری بگیران ، بازنشستگان ، کارفرمایان و دیگر ذینفعان سازمان تأمین اجتماعی از ظرفیت های ایجاد شده و تسهیل در رسیدگی به موقع و منصفانه به شکایات و اعتراضات سامانه CRM مرکز ارتباطات مردمی این سازمان پیاده سازی و عملیاتی گردیده است.

قنواتی در خصوص راه اندازی سیستم رسیدگی به شکایات بصورت الکترونیکی افزود : این سیستم در راستای ایجاد وحدت روحیه وپاسخگویی به شکایات مخاطبین سازمان و دستیابی یکسان و متوازن آحاد جامعه در راستای غیرحضوری نمودن ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی اجرایی گردیده است.

انتهای پیام/

آخرين اخبار
پر بحث ترين
قلم ماندگار
محل كد آمار