قلم ماندگار گزارش می دهد؛

چند خبر از شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۸:۱۶ ق٫ظ
چند خبر از شرکت فولاد خوزستان مصاحبه با مهندس سعید قاسم زاده مدیریت بخش نگهداری و تعمیرات شرکت فولاد خوزستان و تشکیل جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های هُلدینگ این شرکت و ترمیم و بازسازی تیوب باندل های بخش احیا در تعمیرگاه مرکزی از مهمتزین اخبار شرکت فولاد خوزستان است.

قلم ماندگار:

باتلاش و همت کارکنان بخش نگهداری و تعمیرات انجام شد:
ترمیم و بازسازی تیوب باندل های بخش احیا در تعمیرگاه مرکزی

باتلاش و همت کارکنان بخش نگهداری و تعمیرات انجام شد: ترمیم و بازسازی تیوب باندل های بخش احیا در تعمیرگاه مرکزی

مهندس سعید قاسم زاده مدیر تعمیرات و نگهداری شرکت در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی این شرکت گفت: بازسازی قطعات و تجهیزات از قبیل بازوها و قطعات مسی کوره های قوس الکتریکی، پاتیل کش ها، انواع تیوب باندل های واحدهای احیا، غلتک های ریخته گری، چرخ های جرثقیل های سقفی و تعمیر انواع گیربکس ها، شیرها و جک ها در کنار ساخت و تعمیرسایر قطعات و تجهیزات که روزانه به تعمیرگاه مرکزی ارسال می شوند از وظایف اصلی مجموعه تعمیرگاه های مرکزی است.
 وی با اشاره به فرایند بومی سازی و تولیدات داخلی و همچنین افزایش بهره وری در کار اظهار داشت: بازسازی و تعمیر قطعات و تجهیزات فرسوده که گاهی از نظر جنس، کاملاً ناشناخته هستند و تحت تنش های ترکیبی و شرایط بهره برداری بوده اند، نیاز به تجربه و دانش ویژه دارد. این دانش فنی که طی سال های متمادی در مجموعه تعمیرگاه مرکزی تولید و اندوخته شده، علاوه بر تأثیرگذاری نسبت به ظرافت، دقت و کیفیت فعالیت ها، راهگشای بسیاری از مشکلات خصوصا” در شرایط اضطراری بوده است. همچنین این ویژگی در مسیر فرایند بومی سازی و تولید داخل و یا افزایش بهره وری از منابع و عبور از تحریم های اقتصادی بسیار حائز اهمیت است.مدیر تعمیرات و نگهداری شرکت در ادامه خاطر نشان ساخت: ویژگی دیگر تعمیرگاه مرکزی فولاد خوزستان استفاده از فرایندهای جوشکاری و برشکاری مکانیزه و پیشرفته ای است که در کنار امکانات ماشین کاری سنگین، نیمه سنگین و CNC، با وجود مشکلات فراوان در پشتیبانی منابع انسانی و تجهیزات، امکان اجرای فرایندهای متنوع بازسازی و ساخت را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم می نماید.قاسم زاده افزود: یکی از فعالیت های شاخص و جاری که توسط کارکنان کارگاه صنایع فلزی با همکاری سایر قسمت های تعمیرگاه مرکزی و واحد بازرسی فنی انجام می شود؛ بازسازی کامل تیوب باندل ها یا مبدل های حرارتی بخش احیاست. البته به دلیل فرسودگی ناشی از سرویس های دمای بالا و خوردگی، گاهی نیاز است تا حدود ۹۰ درصد این تجهیزات مهم و سنگین، که عمدتاً از جنس فولادهای زنگ نزن و مقاوم به حرارت هستند، تعویض و یا نوسازی شود. از این رو، با تلاش و همت کارگاه تعمیرات مرکزی دو دستگاه تیوب باندل تشعشی واحد احیا دو، طی دوهفته تعویض و قسمت های دیگر ترمیم و یا نوسازی شد.وی در این خصوص یادآور شد: با توجه به پشتوانه فنی موجود در بخش نگهداری و تعمیرات، مجموعه تعمیرگاه مرکزی توانایی کامل دارد تا علاوه بر اجرای بازسازی های اساسی، فرایند ساخت تیوب باندل ها را درون سازمان آغاز نماید که این امر می تواند با توجه به شرایط اقتصادی موجود صرفه جویی قابل توجهی را برای سازمان به همراه داشته باشدگفتنی است شروع این فعالیت پتانسیل های این مجموعه  تخصصی را فعال تر نموده و راه را برای ساخت سایر تجهیزات اساسی هموار خواهد نمود.
شایسته سالاری در ارتقا و تعمیم تسهیلات رفاهی خانواده بزرگ فولاد خوزستان
شایسته سالاری در ارتقا و تعمیم تسهیلات رفاهی خانواده بزرگ فولاد خوزستان
راه‌های کاهش دغدغه‌های کاری و رفاهی کارکنان در نشست ارتباط با کارکنان واحد فولادسازی با حضور معاونین منابع انسانی و بهره‌برداری بررسی شد.
به گزارش خبرنگار ما، در این نشست که عصر روز یکشنبه ۲۷ مردادماه در محل سالن کنفرانس فولادسازی برگزار شد، علی محمدی معاون منابع انسانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه مطالبات کارکنان، ابراز امیدواری نمود با تشکیل جلسات منظم در حوزه منابع انسانی و امور اجتماعی جهت رفع مشکلات احتمالی، اقدامات موثرتری نیز صورت گرفته و همکاران تلاشگر بخش‌های مختلف بیش از پیش در جریان تحولات سازمان در بخش منابع انسانی قرار گیرند.
محمدی گفت این حوزه در خصوص کمبود نیروی انسانی متخصص و لزوم جانشین پروری با همکاری واحد آموزش نیاز سنجی‌هایی صورت داده و راهکارهای مناسبی نیز اتخاذ گردیده که همکاران ارجمند در آینده نزدیک خروجی آن را شاهد خواهند بود.
معاون منابع انسانی در ادامه اظهار داشت: دغدغه کارکنان در خصوص افزایش سختی کار و همچنین ضرایب پاداش مورد توجه منابع انسانی بوده و این نیازها طی جلسات مربوطه جمع‌بندی‌ نیز شده و نتایج این مورد مهم نیز در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.
علی محمدی در پاسخ به سوال یکی از روسا در خصوص ارتقای مدرک و جایگاه سازمانی کارکنان خصوصاً در بخش فولادسازی اظهارداشت: برنامه داریم در آینده نزدیک براساس برنامه‌ریزی های تشکیلات و روشها و سایر واحدهای ذیربط، کارکنان متعهد، متخصص و واجد شرایط را شناسایی نموده و آنان را مطابق مدارک تحصیلی، توانایی و تعهد کاری ارتقا دهیم. با چنین روالی مطمئناً انگیزه همکاران تلاشگر برای خدمت در مجموعه شرکت فولاد خوزستان بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
معاون منابع انسانی همچنین در خصوص مواردی از قبیل مسافرت‌های زیارتی، برنامه‌های رفاهی کارکنان و خانواده‌های معزز فولاد خوزستان، همچنین اعطای تسهیلات بانکی، واحدهای خدمات، امور اجتماعی، حقوق و دستمزد را مکلف نمود تا با بررسی و کارشناسی دقیق، مشکلات این حوزه را شناسایی و جهت رفع آنها اقدامات لازم را صورت دهند.
محمدی تاکید نمود: هدف از این اقدام این است که تسهیلات یاد شده بطور نظام مند تعمیم یابد تا با این رویکرد دغدغه‌های کارکنان زحمتکش کاهش یافته و تمامی همکاران با انگیزه بالاتری مشغول خدمت در عرصه تولید و پشتیبانی باشند.
گزارش خبرنگار ما حاکیست، در ادامه این نشست، محمد نیکوکار معاون بهره‌برداری، طی سخنانی ضمن تشکر از مساعدت مستمر معاون منابع انسانی نسبت به رفع مشکلات کارکنان گفت: با چنین دیدگاه مثبت و رویکرد جهادی که یقیناً در بین کارکنان ایجاد انگیزه می‌کند، قطعاً در آینده به موفقیت‌های بزرگتری در شرکت فولاد خوزستان دست خواهیم یافت و با همت کارکنان توانمند، روز به روز شاهد رشد و شکوفایی بیشتر فولاد خوزستان در عرصه‌های مختلف و در راس آن تولید خواهیم بود.
برپایه این گزارش، دبیر کمیته ارتباط با کارکنان نیز هدف تشکیل چنین جلساتی را شناسایی مشکلات احتمالی کارکنان و برنامه‌ریزی هماهنگ و یکپارچه برای رفع آنها در تمامی بخش‌های شرکت اعلام نمود .
وی اظهار داشت: این کمیته تلاش خواهد کرد ضمن برگزاری پیوسته چنین جلساتی، اطلاع‌رسانی کافی نیز در خصوص دستورالعمل‌ها و نتایج این نشست‌ها صورت گیرد تا همکاران تولید و پشتیبانی دقیقاً در جریان قرار گرفته و از مصوبات و دستورات عام المنفعه آن بهره‌مند شوند.
گزارش خبرنگار ما حاکیست، جلسه یاد شده کمیته ارتباط با کارکنان با حضور مهندس محمد نیکوکار، معاون بهره‌برداری، علی‌محمدی، معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و همچنین مدیران و روسای ستادی و بخش فولادسازی در سالن کنفرانس فولاد سازی آغاز گردید و پس از معرفی اعضای جلسه، کارکنان  بخش فولادسازی حاضر در نشست، بطور جداگانه به بیان مشکلات و انتظارات خود از حوزه منابع انسانی پرداختند.
در این نشست که بیش از سه ساعت بطول انجامید، مواردی نظیر کمبود نیروی انسانی، بحث جانشین‌پروری، افزایش سختی کار و ضریب پاداش کارکنان، لزوم ارتقا مدرک و جایگاه سازمانی کارکنان متعهد و متخصص بخش فولاد سازی، ارائه خدمات رفاهی از قبیل مسافرت‌های زیارتی و اعطای تسهیلات بانکی و همچنین اجرای  برنامه‌های مدون برای اوقات فراغت کارکنان و خانواده‌های آنان مطرح گردید و مدیران و روسای تابعه منابع انسانی و امور اجتماعی پاسخگوی سوالات مطرح شده از سوی کارکنان بودند.
جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های هُلدینگ فولادخوزستان
جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های هُلدینگ فولادخوزستان
جلسه یادشده، ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز دوشنبه ۲۲ مردادماه ۹۷ با حضور مدیران و مسئولین شرکت‌های فولاد خوزستان ، توسعه تجارت فراگیر، باشگاه فولاد خوزستان، فولاد شادگان، پیشگامان، تأمین آتیه فراگیر و توسعه اقتصادی فراگیر وفا، در سالن جلسات روابط عمومی فولاد خوزستان برگزار شد.
در ابتدای جلسه، انوشیروان قر‌باغی رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هُلدینگ توضیحاتی پیرامون اهمیت برگزاری منظم جلسات شورا با حضور مدیران و نمایندگان روابط عمومی‌های هُلدینگ ارائه نمود.
با توجه به دستور مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان بر لزوم مشارکت همه‌ی شرکت‌های هلدینگ در نمایشگاه هفته‌ی دولت در شهریورماه سال جاری اشاره گردید.
قر‌باغی زاده تأکید کرد: تمامی شرکت های هلدینگ در پیش‌بینی غرفه‌های جداگانه برای هرکدام از شرکت‌ها، نسبت به ارسال مطالب و تصاویر موردنیاز برای استقرار غرفه‌ همکاری داشته و یک‌ نماینده را به‌ صورت تمام وقت برای حضور در غرفه آن شرکت و ارائه‌ ی توضیحاتی به بازدیدکنندگان معرفی نمایند.
 وی با اشاره به تهیه دستورالعمل شورای روابط عمومی‌های هُلدینگ اعلام داشت: این دستورالعمل در واحد تضمین کیفیت مورد بازنگری قرار گرفته و در ردیف اسناد رسمی شرکت تصویب و برای کلیه‌ی شرکت‌های هُلدینگ لازم الاجرا گردیده است و یک نسخه از دستورالعمل به تمامی اعضای شورا تحویل داده شد.
قر‌باغی با اشاره به برنامه‌های شورا در سال ۹۷ و اهمیت اجرا و حمایت شرکت‌های هلدینگ در پیروی از برنامه های اعلام شده، با درخواست از نمایندگان این شرکت‌ها گفت: روابط عمومی‌ها نسبت به امور آموزشی- فرهنگی و تبلیغاتی برای سازمان خود با هماهنگی روابط عمومی فولاد خوزستان از امکانات و تجربیاتی که در روابط عمومی مرکز وجود دارد دریغ ننمایند.
همچنین از آنان خواسته شد، فعالیت بیشتری در کانال‌های مجازی روابط عمومی‌های هلدینگ داشته باشند.
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هُلدینگ در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی گفت: این جلسه با هدف بررسی مشکلات، اعلام برنامه‌های پیش رو، ارائه راهکارها و فعالیت های روابط عمومی‌ها بر اساس دستورالعمل اجرایی شورای روابط‌عمومی‌های هُلدینگ برگزار شده و مقرر گردید به‌صورت ماهانه ادامه یابد.

شرکت فولاد خوزستان را سربلند و در عرصه ی رقابت، پیروز ِمیدان نگاه داریم

 

شرکت فولاد خوزستان را سربلند و در عرصه ی رقابت، پیروز ِمیدان نگاه داریم.
یکی از متنوع ترین و در عین حال مؤثرترین بخش های شرکت فولاد خوزستان، بخش “نگهداری و تعمیرات” است. حجم زیاد قطعات، تجهیزات و سازه های به کار رفته در شرکت و نیاز به تعمیر و نگهداری آنها باعث شده تا شرح عملیات و حوزه ی خدمات دهی این بخش از پیچیدگی و گستردگی خاصی برخوردار باشد. قطعاً قابلیت ها و پتانسیل های عظیمی که در سطح بخش نگهداری و تعمیرات نهادینه شده، اگر همسو با فرآیندها و استراتژی های سازمان باشد، می تواند به صورت تسهیل گر فرایندهای بهره برداری عمل نماید.

معرفی:

مهندس سعید قاسم زاده متولد سال ۱۳۵۱ دانش آموخته ی رشته ی مهندسی مکانیک است. وی مقطع کارشناسی ارشد خود را در رشته ی MBA به اتمام رسانده و در مرداد ماه ۱۳۷۸ به استخدام شرکت فولاد خوزستان درآمده است. مدت ۸ سال در بخش احیا و ۱۰ سال نیز در بخش مواد اولیه” قسمت نت” مشغول به کار بوده و از فروردین ماه امسال پست مدیریت بخش نگهداری و تعمیرات را عهده دار شده است.

نگاه مدیر:

 قاسم زاده در این باره می گوید: بخش نگهداری و تعمیرات جزو تخصصی ترین و کارشناسی ترین بخش های سازمان است که با داشتن مجموعه ای از خبرگان مطرح در سطح ملی، مفتخر به خدمت رسانی در سطح شرکت و سازمان های مشابه می باشد.

وی وجود مدیران خوشفکر، رؤسای هوشمند، کارشناسان و همچنین کارکنان ماهر و متعهد در سطح بخش را ضامن پیشبرد امور می داند. تلاش و اعتقادش نیز همواره در راستای استفاده ی حداکثری از اندوخته های مغز افزاری، نرم افزاری و سخت افزاری مجموعه بوده است.

برای خواندن ادامه ی گفتگو با ما همراه باشید …

۱٫      جناب مهندس با توجه به وسعت و گستردگی فعالیت در بخش نگهداری و تعمیرات، بفرمائید این بخش شامل چه واحدها و قسمت هایی است؟

 ضمن عرض سلام و ادب و احترام حضور شما و مخاطبین گرانقدر و سپاس بابت فرصتی که در اختیارم قرار دادید. بخش نگهداری و تعمیرات شامل شش مدیریت اصلی نت پشتیبان و سازه های صنعتی، دفتر فنی و برنامه ریزی نت، اتوماسیون، ابزاردقیق و ارتباطات، تعمیرگاه مرکزی، بازرسی و خدمات فنی ساخت و کنترل کیفی ساخت قطعات است. هرکدام از این مدیریت ها نیز دارای زیر واحدهایی است که رؤسای محترم قسمت ها، عهده دار مسؤلیت های مربوطه هستند. این زیر واحدها شامل مدیریت نت پشتیبان و متشکل از قسمت های نگهداری و تعمیرات ساختمان و سازه های صنعتی، غبارگیرها و نت مکانیک پشتیبان در گروه های تسمه نقاله، آسانسور و بافت سیم بکسل می باشند. حوزه های مدیریت دفتر فنی و برنامه ریزی نت، در بخش های فولادسازی، احیا، مواد اولیه، انرژی و سیالات، نگهداری و تعمیرات و نیز در حوزه ی توسعه و پشتیبانی سیستم های نت خدمات می دهند.

مدیریت اتوماسیون، ابزاردقیق و ارتباطات را واحدهای اتوماسیون، توزین، ابزاردقیق و کالیبراسیون، سامانه های حفاظتی و الکترونیک، و همچنین مدیریت تعمیرگاه مرکزی را دفتر طراحی و برنامه ریزی، کارگاه تعمیر تجهیزات، کارگاه ماشین ابزار و عملیات حرارتی وکارگاه صنایع فلزی تشکیل می دهند.

مدیریت بازرسی و خدمات فنی شامل حوزه های بازرسی پوشش ها و کنترل خوردگی، بازرسی جوش و تست های غیر مخرب، سیستم پایش تجهیزات (CM) و بازرسی بالابرها، جرثقیل ها و سازه ها شده و مدیریت ساخت را حوزه های سفارش قطعات یدکی، فن آوری ساخت، طراحی و نقشه کشی و برنامه ریزی و ارزیابی سازندگان شکل می دهند.

۲٫      وظیفه اصلی بخش نگهداری و تعمیرات به عنوان “پشتیبان” چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد؟

بخش نگهداری و تعمیرات که وظیفه ی اصلی آن پشتیبانی از خطوط تولید در همه ی واحدهاست، با دارا بودن بنیان های مستحکم که سال های پیش از طریق پایه گذاری های اصولی از سوی مدیران باتجربه و اساتید بنده شکل گرفته، سعی بر ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان خود را دارد. خدماتی که این بخش ارائه می دهد در همه ی شاخه های ذکر شده در پرسش قبل می باشد.

۳٫      در بخش نگهداری و تعمیرات پیشبرد امور و پاسخگویی به مشتریان چگونه است؟

مشتریان ما بخش های تولیدی اصلی شرکت هستند. البته بعضاً سازمان های بیرونی نیز از خدمات بخش، بهره می برند و ما موظف به پاسخگویی به مشتریانمان هستیم و امیدواریم با کارهای زیربنائی که در دست اجرا داریم، ضریب پاسخگویی به آنها بطور پیوسته بهتر شود. در واقع آرمان و ایده آل ما در بخش، حفظ کامل حقوق مشتری است که همواره این موضوع را تمرین و فرهنگ سازی می کنیم.

۴٫      جنابعالی به عنوان مدیر واحدی عظیم و گسترده، در رابطه با مسئولیت پذیری افراد، تقویت روحیه کار تیمی و جمع گرائی و همچنین تأثیر آن در پیشبرد اهداف متعالی فولاد خوزستان چه نظری دارید و چه اقداماتی در این زمینه انجام داده اید؟

مهمترین رسالت بنده، ضمن انجام وظایف تعریف شده در راستای تحقق استراتژی های سازمانی، بهبود جایگاه بخش در سطح معاونت و نیز ایجاد امید و تقویت روحیه ی شادابی در مجموعه است. همچنین بهبود روحیۀ کار تیمی در سطح بخش، جزو اولویت برنامه های بنده بوده و در این خصوص سعی کرده ام از طرق مختلف، بالأخص تسهیل ارتباط با کارکنان، به بالا بردن کیفیت کارهای گروهی (team working) کمک نمایم. در این راستا اصلاح وضعیت بهپوئی را مد نظر قرار داده و ضمن انتخاب دبیر جدید بهپوئی، با ارائه طرح ها و مشوق های جدید، سعی بر تقویت و اصلاح روابط تیم های کاری نموده ام. برگزاری منظم جلسات و فعال نمودن دبیرهای بهپوئی واحدها نیز به این امر کمک شایانی نموده است. البته به منظور تقویت روحیه ی کارکنان و ارج نهادن به زحمات آنان، در نظر داریم با برگزاری مراسم جشن بازنشستگی، در جهت بهبود شأن و جایگاه این عزیزان گام برداریم.

۵٫      با توجه به تأمین برخی قطعات از خارج از کشور و تحریم های بوجود آمده که هدف اصلی آن محدود ساختن اقتصاد کشور است، راهکارهایتان برای مقابله با بحران های داخلی و خارجی در شرایط فعلی چیست؟

در زمینه ی مقابله با تحریم های موجود، جلسات منظمی با حضور فعال مسؤولین سازمان برگزار شد تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود. در حال حاضر نیز مشغول هماهنگی ها و همکاری های لازم در این خصوص با بخش های بهره برداری هستیم. از سویی بمنظور رویارویی با تحریم ها، با مراقبت بیشتر از واحدهای ساخت، سفارشات و کنترل کیفی، برای ایجاد تغییرات متناسب و همسو با نیازمندی های جدید و بومی سازی تجهیزات در راستای تسهیل و روان نمودن امور، بصورت جدی تلاش می کنیم. واضح تر آنکه سعی داریم هماهنگی مضاعفی با شرایط و تغییرات محیطی داشته باشیم. البته با این دیدگاه که باید همواره سعی بر مدیریت هوشمندانه ی هزینه ها داشت.

۶٫      در حال حاضر چه فعالیت هایی در دست اجرا دارید و برنامه های پیش رویتان در آینده چیست؟

در ابتدای استقرار اینجانب در خصوص انتظارات بخش های مختلف بهره برداری از بخش نگهداری و تعمیرات استعلام شد و همه ی مدیران محترم بخش ها، رهنمود های بسیار سودمندی ارائه دادند که هرکدام به قسمت های مربوطه ارجاع و در دستور کار قرار گرفت. همچنین ضمن تعیین اهداف هر قسمت در ابتدای سال جاری، تلاش شده که هر واحد علاوه بر انجام کارهای روزمره، با هدف ایجاد جهش و بهبود وضعیت کاری خود، طرح و ایده های متنوعی را ارائه دهد. توصیه ی مستمر بنده به کارشناسان بخش نیز ایفای نقش اساسی و محوری در زمینه ی تصمیم سازی برای رؤسا و مدیران است.

و اما در زمینه ی ایجاد وحدت رویه در تصمیم گیری ها و تجمیع آراء کارشناسی در سطح کل سازمان، با تشکیل کمیته های تخصصی، سعی بر تحقق این امر نموده ایم. از طرفی تشکیل کمیته های روغن/ بیرینگ/ ابزاردقیق و اتوماسیون با حضور اعضایی از کلیه بخش ها، اقدامی در این راستا بوده است.

همچنین پیرو فرمایش مدیر عامل محترم در خصوص ترسیم نقشه ی راه کارگاه مرکزی در آینده، طرحی جامع و کامل در حال تدوین است که میزان و حوزه های برون سپاری را برای سال های پیش ِ رو، مشخص خواهد کرد.

در حوزه ی HSE، سعی شده تا ضمن باز تعریف روابط صحیح و انتظارات و نیز پافشاری نسبت به اصول و استانداردها، ایمنی و سلامت روحی و روانی کلیه کارگران در سطح بخش، تضمین شود. کارشناسان ِسخت کوش، خوشفکر و متعهد این قسمت همواره به مثابه بازوی نیرومند و قابل اعتماد بنده عمل نموده اند. از دیگر کارهای زیر بنائی و در دست اقدام، بازنگری چارت سازمانی ِ بخش نگهداری و تعمیرات در جهت بهینه و پویاتر نمودن آن است.

۷٫      به منظور بهره وری هرچه بهتر و بیشتر فعالیت ها در بخش نگهداری و تعمیرات چه پیشنهاداتی دارید؟

به نظر بنده مواردی که قطعاً در بخش نگهداری و تعمیرات به روان تر نمودن کارها سرعت می بخشد، حمایت سازمان از تغییرات چارت سازمانی، اصلاح شرح وظایف بعضی قسمتها، حل مشکل توسعه ی افقی کارشناسان و همچنین تأمین برخی از نیروهای تخصصی بخش نگهداری و تعمیرات به صورت مستقیم می باشد.

۸٫      برای سربلندی و اعتلای هرچه بیشتر و بهتر نام فولاد خوزستان چه توصیه ای دارید؟

بنده با تجربه چند ساله و بر مبنای مقایسه عرض میکنم که بعضاً همکاران ما در فولاد خوزستان و در همه ی حوزه های کاری، قدر و منزلت خود را دست کم می گیرند و کارهای شگرفی که روزانه انجام میدهند؛ کمتر به چشمشان می آید، در حالیکه انجام همین کارها در خیلی از زمینه ها برای دیگران آمال و آرزوست. لذا امیدوارم با شناخت و بهره گیری از این توانائی ها بتوانیم فولاد خوزستان را سربلند و در عرصه رقابت، پیروز ِ میدان نگاه داریم. تنها راه سربلندی ِ ماندگار و توسعه ی پایدار برای شرکت، تلاش و کار بسیار است که هیچ جایگزین دیگری ندارد.

نگاه بنده به این مسؤلیت نیز هرگز بیش از یک فرصت برای خدمت رسانی به سازمان و همکاران نبوده است. ان شاالله با کمک همه ی ارکان سازمان، بخش نگهداری و تعمیرات جزیره ی ثبات در خدمت رسانی خواهد بود. بدون شک با اهتمام ویژه ی همکاران تلاشگر و همیشه در صحنه و همچنین تدبیر و دوراندیشی مدیران، شرکت فولاد خوزستان افق هایی والاتر را درخواهد نوردید.

بنده نیز ضمن سپاس از کلیه ی عزیزانی که با بخش نگهداری و تعمیرات تعامل سازنده دارند، از تک تک کارکنان شریف ِ بخش، که همواره، در سخت ترین شرایط و در کار با واحدها و سلایق متنوع ِموجود در سازمان، به بهترین وجهی پاسخگو هستند، تشکر نموده و زحمات ارزشمندشان را قدر می نهم.

انتهای پیام/
آخرين اخبار
پر بحث ترين
 قلم ماندگار
قلم ماندگار
 قلم ماندگار
 قلم ماندگار
محل كد آمار